Kubrasinan ilk zamanlar düşük riskini göze alarak (doktorumun tavsiyesiyle) hiçbirşey yapmadım uzanıp dinlendim , sadece yemek yaptım ( ilk gebeliğim düşük olmuştu ) riskli dönem geçince ve doktorumda bir sakınca görmediğinde herşey yapabilirsin dedi bende yaptım kendimi hiç sakınmadım sanki hamile değilmişim gibi cam sildim dolap sildim koltuk çektim sadece perdeleri eşim asıyordu zaman geçtikçe karnım çıkmaya başladı ve o zaman hamile olduğumu anladım 😄 ama hala da herşeyi yapıyorum ve çok şükür hiçbirşey olmadı şuan da 28+5 olduk 💙