Kubrasinan Kızlar kaçıncı haftada temizlik yapmaya başladınız 11+3 haftadayım eşim evi temizlettirmiyor ev leş oldu iyiyce 🤣🙈
1Gunes Kubrasinan temizliği abla alıyorum aylık günlük yemek ve küçük temizlikleri yapıyorum büyük isleri eşim yapıyor olursa ama genelde temizlik için gelen abla tüm gün aylık temizlik yapıyor
Selisscee Kubrasinan süpürgeyi eşiniz yapabilir fakat diğer toz alma lavabo dolap düzenleme evi viledayla silme onları yapabilirsiniz düşük riskiniz yoksa bunlar yapılabilir, ben küçük süpürgeyle en başından beri süpürge bile yapıyorum tabi herkes bir değil
alangoya_ Kubrasinan cam pencere kapı perde balkon ne var ne yok ilk haftamdan beri kendim hallediyorum Allah’a şükür bir sıkıntı olmadı. 34. Haftadayız haftaya da son kez cam dolap pencere kaldıracağım evi :)
Dilarac Kubrasinan hiç bırakmadım 30+1im Cam hariç her yeri temizliyorum eğilip kalkıyorum mecbur yardım edecek kimsem yok eşimin yardımındanda fayda gelmez 🤦🏻♀️
Kubrasinan 1Gunes oh seninkide iyimiş canından kıymetli değil tabikide keşke bende güvenip çağıra bilsem birini eve
Oznurtopal Uzanma, ağır kaldırma, cam silme dışında her şeyi yaptım valla. Kapıları sildim konsol sildim dolap içlerini sildim evi sildim süpürdüm sadece çok yukarı uzanmam gerekiyorsa dolapları silmiyordum aşağıları ben yukarıları eşim siliyordu😊
Kubrasinan Oznurtopal maşallah ozaman benimkide yardım ediyorsa işte bi yere kadar insanın canı çekiyor 🙈🤣
Kubrasinan alangoya_ ay ben hep böle yaparım evi reesmen ayağa kaldırırım şimdi eşimden dolayı bide düşük riski var dediler yapamıyorum çok üzülüyorum maşallah sizede
alangoya_ Kubrasinan riskliyse tabi ki yapmayın kimse eline sağlık demiyor sonuçta gelen de beni görmeye gelsin evi teftiş etmeye değil. Kedim olduğu için dikkatli davranıyorum yoksa canıma yazık ne gerek var ev işi nankördür :)
1Gunes Kubrasinan vallahi bende bulunduğum şehirin yabancısıyım ama gelen abla güvenilir komşumun hem torununa bakıyor hemde aile boyu temizliğine gidiyor zaten temizlik esnasında bizde evde oluyoruz
yanlisanlamaama Kubrasinan 12. Haftama girdim yeni yeni başladım bütün temizliği eşim yapıyordu onada ne kadar temizlik denirse 😂 robot süpürge eşimden çok yardımcı oldu bu süreçte sağolsun 😀
Rumuz123456 Kubrasinan 34+3teyim en başından beri cam hariç herşeyi kendim yapıyorum ☺️ doğuma yakın yardımcı çağırıcam sadece camların falan silinmesi lazım büyük temizlik gerekiyor çünkü. Artık biraz çabuk yoruluyorum 😏
Ozlem2206 Kubrasinan doğurmadan iki gün önce yerleri elimle silişimin domestos şişesine yansıyan görüntüleri
Oznurtopal Düşük riskiniz varsa hiiic canınızı sıkmayın içinizdeki candan önemli değil. Ev işi hallolur kendini ve bebegini güvende hissettiğinde yavaş yavaş yaparsin yapamıyorsan da dünyanın sonu değil ev işi zaten nankör temizliyorsun bir daha kirleniyor
AnneOluyorum35 Kubrasinan aynı durum bizdede vardı 15 haftalık olduk yaptım dün keşke dinlemeyip yapsaydım çok birikti canım çıktı dün gece ağrım oldu hep