Kızlar sezeryan olucam 112 kg yum şuan 30+2 günlük. Hastane çantam hazır sadece ped mi kullanıyım yoksa depend hasta külotu mu bilmiyorum. Herkes külotun rahat olacağını söylüyor ama dikişleri vs terletmezmi ped nasıl olur o kanama da nasıl oluyor yani devasa bir kanama mı dışa çıkma gibi bir durum olur mu hiç normal adetimde de öyle şey yaşamadım hep bir günlük pedi bile tam doldurmazdı kanamalarım yani hep az azdı ama doğum farklı oluyor Allah için bi öneride bulunun kilomu da göz önünde bulundurarak doğuma kadar 117 falan olurum herhalde siz öyle hesaplayınn