Zehradmrci şimdiye kadar gördüğüm başı ultrason kağıdında sağda olan 15 bebekten 13 ü kızdı 🤭 o yüzden istemsiz şekilde direk kız gibi geliyor. Siz ne zaman öğreneceksiniz? Ben nasipse salı günü öğreneceğim ama doktoruma güvendiğim için kız olduğuna inandırdım kendimi büyük ölçüde 🥰