Kızlar bugün kontrol için gittim ,çocuk polikliniğinde zam gelmiş dün gece kayıtta bir kadın söyledi benim kontrol olduğu için ücret vermedim, kadın doğumda da veznede eşim duymuş bir muayene 600 lira olmuş sanırım doçentlerinki 600 oldu 450 liraydı . Dün zam gelmiş pzt ye bırakmamışlar