mevaninannesii Betty34 ne saçma kabul etmemeleri benimde ocağın ortası gibi olacak nasipse bende bi konuşurum muhasebeyle diyordum
Betty34 mevaninannesii Bende bir ümit gidip konuştum maalesef ücet sabitleme yapamadıklarını yeni yılda yeni ücret tarifesinin geçerli olduğunu söylediler :/ Ocak’tan sonra gelin yeni fiyat listesi üzerinden konuşalım dediler.
Betty34 mevaninannesii Yaa sorma yılın ortası olsa gam yemiycem Ocak sonu Şubat başı gibi olacak tahmini doğumum. Yapacak birşey yok bir kez başladım o hastanede doktorumu da seviyorum değiştirmek istemiyorum o yüzden☹
mevaninannesii Betty34 aynen benimde ocağın 10 ile 15 arası olacak nasipse neyse artık yapacak bişey yok 😑
Nazendehanim Lessi evet biz faydalanıyorduk ama bize doğumda da var denildi bir keresinde ondan heveslenmistik yokmuş ,1 Ocakta da zam gelecekmiş doğumu Ocağa kalanlara Allah yardım etsin
Minislerinannesiiiii Bskaymazz merhaba doktorunuzdan memnun musunuz acaba bende doktor arayışındayım suan
Bskaymazz Minislerinannesiiiii Çok memnunum ilk doğumumu da Seymin hanım yaptırmıştı. Şuan ki gebeliğimde de ona gidiyorum çok ilgili güleryüzlü kendisi :)
Minislerinannesiiiii Bskaymazz ne güzel çok sevindim sizin adınıza normal doğum mu acaba bide ücreti ne kadar muayenesinin :))
Minislerinannesiiiii Bskaymazz merhaba ben sizi tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın ya💐💐 doktorunuz renkli usg ile mi bakmıyor normal usg ile mi acaba
Bskaymazz Minislerinannesiiiii Normal doğum yapmıştım evet 350₺ normalde ama bende sağlam kart var kuveytturk’un 300₺ veriyorum indirim oluyor sağlam karta :)
Minislerinannesiiiii Bskaymazz bende çıkartmayı düşünüyorum o karttan peki detaylı ultrason falan yaptırdınız mı siz
Bskaymazz Minislerinannesiiiii Yaptırdım ama ben medipolde yaptırmadım Bakırköy de özel bi klinikte yaptırdım çok memnun kaldım ordan da :)
Susamm34 Minislerinannesiiiii Esenler medipolde detaylı ultrason yaptırdım sağlam kart indirimi geçerli değil
Susamm34 Nazendehanim ben daha önce doğum yaptığımda sordum sağlam kart sadece muayne ve tetkiklerde geçerli doğumda indirim olmuyor yeni bir kural getirmedilerse tabii
Nazendehanim Susamm34 Evet olmuyormuş ben de geçen cuma öğrendim bize veznede indirim var bir görüşün demişlerdi ondan dolayı aklımızda öyle kaldı ,çok heveslenmistik ama yokmuş