Deletedmom_27 evlendiğimizin ilk senesi eşim de ben de düşünmüyorduk, 24 de evlendim, eşimle nişanlılık zamanlarını birlikte geçiremedik farklı şehirlerdeydik ve o süreç de hep telefondan görüşebiliyorduk. Evlendikten sonra ikimiz de hep gezelim tozalım kafasındaydık öylede oldu çok şükür 2 sene gezdik istediğimiz yerlere gittik. Eşimle birlikte konuşup bebiş kararı aldık artık ikimizde istiyorduk ben de kendimi anneliğe hazır hissediyordum ve 26 yaşımda hamile kaldım, bu süreç tamamen eşinle ikinizin isteğine bağlı tabiki borç ve maddi durumlar illaki etkiliyor ilk zamanlar bizim de borcumuz vardı şuan Allah’a şükür bitirdik. Pişmanlık duymuyorum ne erken ne de geç benim için sanki tam vakti, Rabbim bu zamanda nasip etti o yüzden şükürler olsun 🥰 Maddi manevi hazır hissediyoruz Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim.