Bende nerdeyse 1 yıllık evliyim 7 sene sevgililik sonrası evlendik eşim ilk günden beri istiyordu hatta hergün illaha bebek konusunu açardı netten bebek eşyaları bakardı ama ben 1 sene dolmadan istemiyordum bir sebebi olmamasına rağmen. ben istemeden eşim yaptı yapacağını ve tuttu bebişimiz çok sinirlendim çok ağladım ilk öğrendiğim de ama olmadan öncede bir yandan o kadar çok istiyorduki ya olmazsa düşüncesi kafamı hep kurcalıyordu ama oldu çok şükür 4,5 aylık olduk o Sevinç’i mutluluğu çok başkaydı bu süreçte iyikilerime iyiki kattı şimdiden güzel bir baba oldu umarım asla değişmez 🧿🫶🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin