Busra1822 Bende 24 haftalikken öğrendim hemde açıklık olup ambulansla hastaneye kaldırılarak bobrek genislemem olduğunu öğrendim o da crp mi yükseltiyor enfeksiyon üretiyor vücudum 1 ay hastanede yattim çok kötü gunlerdi 😥 ilk 14mm sağ bobregimdi sadece 3 hafta önce baktıklarında sag 35mm sol 27mm olmus dedi çok ağrım oluyor surekli uzanıyorum en ağır antibiyotikleri kullandim 70den fazla serum takildi şuan da ağrım var baya ama yine yatirirlar diye korkudan gitmiyorum doğuma kadar dayanmaya çalışıyorum 😥 benim doktorum stent e olumlu bakmadi erken doğum kanama vs olur ağrın geçmez sadece büyüme engellenir dedi bebek erken doğabilir ölü doğum vs olabilir demjsti Allah korusun herkesin evladını bağışlasın rabbim🤲