Busra1822 çok gecmis olsun bende detaylı ultrasona gittigimde fark edildi 14mm cıktı doktor ürolojiye yönlendirdi. 2. seviye dedi doktor takibini yapacağız dedi. kadın dogum doktor muayenemde 12mm cıktı 21inde de üroloji kontrolüm var bakalım nasıl cıkacak. sola yatıyorum devamlı, suya dikkat ediyorum yapacakta baska bir sey yokmus rahim baskı yapıyormus böbreğe. enfeksiyon varsa dayanılmaz agrı oluyor detaylı öncesi yerlerde sürünüyordum agrıdan enfeksiyon cok düşüktü ama agrı inanılmaz yüksekti, enfeksiyon gecince agrıda gecti şükür suan bir agrım yok🙏🏻 burada son aylarında agrıya bile dayanıp stent taktırmayanı gördüm sahsi düsüncem benimde o yönde