Busraorhan17 ben bulandıkça yarım içmeyi düşünüyorum 15.haftaya giriyorum azalıyo gibi bu zamana kadar baya çektim bulantıdan daha önce de verseydi kullanırdım sanırım ama yarım kullanıldığındada faydası oluyomuş yarım kullanabilirsin aşırı bulanıyosa ben su bile içemiyodum çekilcek gibi değilse doktorunla tekrar görüş istersen