34Bebek SaHil_Hayat yok canım bende daha öğrenemedim randevu bulamıyorum bel ağrım var onun için de gidicektim ama 16 + 3 bende 🥰 sağ salim alırız inşallah kucağımıza 😍
1mucize Baharks ay yok böyle yemekten sonra gelen karın şişkinliği gibi bi göbüşümüz var 😂 ona bile alışamadım 😂
34Bebek Cancan2 ben öğrenemedim ya 12 gittim en son belli değil dedi bir daha da gidemedim randevu bulamıyorum özelde muanesi çok fazla geliyor
Cancan2 34Bebek oda olabilir çevremdeki herkese göre çok büyük 9 olduğunda nereye sığacağım bilmiyorum 😂😂
Ozgetinmaz 34Bebek ben ikiz bekliyorum 16+2 deler, bugün farkettim göğüsümde et beni gibi minik 2tane şey çıkmış. Yaşayan var mı
34Bebek Ozgetinmaz yok canım öyle bir şey olmadı da bnede arada sızlıyor bide iki gündür belim ağrım çok fazla