dilaraserdar Bende 21+3’teyim. bazen sağ veya sol kasık ağrım oluyor. Bebek de baya hareketli. 👼🏻 Yarın Ayrıntılı usg’ye gireceğim.🙏 Şu ana kadar da 5 kilo aldım...
DDuygu hjertemami inşallah enfeksiyon falan değildir normal birşeydir pazartesi tahlil yaptıracam bakalım
DDuygu Selaleseker Büyükçekmece Kolan Hastanesi doktor Altan Cebeci de girdim fiyatı 550 tl yarım saat sürdü bitiminde cd ve fotoğraf veriyor. Doktorum tavsiye etmişti Altan beyi
ZahideAkbas Asu33 aynıyız cnm bizde 21+5iz biz bugün olduk tetenoz aşısını geç haberimiz oldu ama olsun . Aksamm gidecez doktor kontrolüne 😊
Asu33 ZahideAkbas Ben rüyamda bile yemek görüyorum 😁😁 rüyamda yediklerimi de eklersek sona doğru bayağı kilo almış olurum😄😄
BebegimiBeklerkenN Şuan felaket bir karın kasik agrım var rahim ağrısı umarım normaldir bebeğin hareketlerini hissediyorum 21 deyim bende
Sanemiko 21+4 olarak yavaş yavaş yorulmalara başladım, tay gibi koşar işlerimi yapardım şimdi hemen yoruluyorum 😂🙈 iştahta açıldı, porsiyonlar büyüdü 😢 Bakalım sonumuz Ne olacak 🤗
dilaraserdar grip oldum ve bugünkü ayrıntılı usg ye gidemedim 🤧😔 gece de sağ kasığım çok ağrıdı, bebek de çok hareketliydi, uyumak imkansızdı 😒
BebegimiBeklerkenN Mizgin44 bol su iç ve kayisi ye canım kabızlık ve gaz sıkışması genel sebebi rahim büyümesi