Minnak Selam ben 21+1 deyim iyi gidiyor yani karnım baya çıktı ama bıgün ilk defa öksürürken idrar kaçırdım tuvaletim yoktu birden aktı hani baya baya bilemedim 🤷♀️ sadece o anlıktı ama ağrı sancı hiç bişiyim de yok inşallah bişiy ypktur 😔😔
DDuygu 21+2 yim şuan kasık ağrılarım oluyo arada enfeksiyondan korkuyorum umarım değildir onun dışında iyi gidiyor 😊
Sebla55 Bende 21+1 bugun kızlar benımde bel agrılarım çok var tetanoz asısını oldunuzmu ayrıntılıya gırdınızmı acaba
DDuygu Sebla55 salı günü ayrıntılıya girdim şükür bi sorun çıkmadı aynı gün tetanoz aşısı da oldum ertesi günü biraz ağrı oldu kolumda ama dayanılmayacak kadar değildi
Nurarslan Sebla55 benimde bel agrim cok fazla bugun misafirimde vardı agladim artik agrisindan😒Birde sag bacagimda varis olusmaya basladi buyüzden bacagimda cok agriyor😣😣
Asu33 Ben de 21+5 im yarın ayrıntılıya gireceğim çok heyecan yapıyorum.tetanoz aşısının 2.dozunu da pazartesi olacağım karnım 3.aydan sonra çıkmaya başlamıştı geriliyor içten hissediyorum
ZahideAkbas Asu33 aynıyız cnm bizde 21+5iz biz bugün olduk tetenoz aşısını geç haberimiz oldu ama olsun . Aksamm gidecez doktor kontrolüne 😊
DDuygu Asu33 özelde yaptırdım Büyükçekmece Kolan hastanesinde yarım saat sürdü cd ve resim de verdiler
Smile Lamelif hayır canım ya hala hissetmiyorum ama doktora gittim bi sorun yok çok şükür artık sadece beklycem..
Burcu1626 Ben de bugün hapşırırken kaçırdım acaba sadece hamilelikte mi oluyor hamilelikten sonra devam etmez inş🙈
Esmaa Ben 21+5haftadayim iyi gidiyor bir midem ara sira agri veriyo ondan basqa hersey yolunda bebisimin cinsiyetin oyrenemedim hayla