Ftm124 Kızlar iyi akşamlar 20+6 dayım tam olarak 6 kilo aldım tartıya çıkmaya korkuyorum 60 la hamile kalmıstım nasıl baş edeceğiz kendimi tutmaya çalışıyprum ama hep bozuyorum🥹🥹🥹🥹 sizde durumlar nasıl
323832 Ftm124 21+1 6 kilo 55 ile hamile kaldim 61 oldum bu gidisle bende 70 e dayanacam 1 kac gun duzene koysam 3.gun bozuyorum bugun baya baya abarttim
minikoglumuz Sellmaseellma kusura bakmayın ama kaç kilodaydin ilk haftada :)) hemen hemen aynıyız 47 kiloydum hamile kaldığımda 18.haftamdayim 53 kiloyum çok mu almışım acaba
Hanifegg Ben 31+3 deyim 62 yle hamile kaldım şimdi 68 kiloyum bebiş de 1750 gram kendim zaten kiloluydum sonum ne olur bende korkuyorum yani ,😅
Serena94 Kubrabsyg45 bence kilo alımınız çok iyi canınızı sıkmayın ben de 27 haftalığım 5 kilo almışım🥲 ben de mi üzüleyim bilemedim ki
b_senell33 Ftm124 37+6 2 haftada önden gidior biraz iri kızım 4 kilo bugün tahliler herşey yapıldı öğleden sonra narkoza gidicem belki bugün yatışımız olur sezeryan oluvak rabbim yardımcımız olsun
Hernasipvaktineesirdir ilkimbebee bulantı kusma sorunumu yaşadınız. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 🙏🏽
cansuakbltylmz ilkimbebee Bende 57 ile hamile kaldim suan 53 um 17 hafta ama bebegin gelisimi kilosu nirmalse hic sıkıntı yapma onlar alsin biz degil 🤭
Iremsusan Hilalnur126 Maşşallah size de bebeğinizede ne yediniz hamileliğinizde bebiş nasıl kilo alır
Hayatanne nergis_a yaa bende 19+3 250 Gr bebeğim bende hiç almadım kaldığım kilodayım hala bende bugün doktor 250gr deyince azmi acaba diye düşündüm normal dedi sizinki de aynıymış rahatladım