Tugba3434 4 hastalıkken kanamam olmustu ama çok az doktora gittim progestan verdi 15 gün kullandım sonra kontrole gitmiştim başka doktor vardı kanaman yoksa kullanmana gerek yok demişti kestirmişti o yerleşme kanaması dır dedi sonra bıraktım suan 9 haftalığız çok şükür daha da olmadı ama kimisi 9 ay boyunca da kullandığı oluyormus tedbir amaçlı