Tugba3434 gebelerin bir çoğu bu ilacı kullanıyor zaten.sakin ihmal etme.benim de 6 haftalıkta kanamam oldu.doktorum yerleşme kanaması da olabilir ama tedbir amaçlı kullan dedi.agizdan alınca baş dönmesi sersemlik yapabilir endişelenip bırakma sakın 😊 rahatsız olursan baş dönmesinden vajinal de kullanabilirsin 😊