Hamileliğimi öğrendiğim de dr beni dahiliyeye yönlendirdi 4 çıkmıştı 25 mg başladım şimdi 50 mg çıktı son aylarda daha da artarsa 75 e çıkarız dedi her ay düzenli kan veriyorum ve bakılıyor siz de her ay baktırın çok önemli zeka gerilği olmaması için . Dr doğumdan sonra keseriz ilacı normal e dönersin dedi