didemakk Ananas bir hormonu tetikliyomus oda rahim kaslarını gevşetiyomuş, bebek ise rahim kasıldığında doğuyormuş. Yani ananas süreci uzatabilirmiş. Bunu bir doktor arkadaşım söyledi. Hurma yiyorum ben, papatya,adaçayı ve ahududu yaprağı çayı içiyorum. Daha tık yok. Bugün nstye girdim hiç sancım çıkmadı. Cuma ultrason ve nst ye gircem 39. Haftamda olucam cumaya kadar eğer doğuramazsam. Bakalım ne olcak, heycanla bekliyorum. 🤭🤭