34_34 34_34 erken evet aşağıda baskı hıssedınce korkuyorum bugün oldu bıde geçen hafta öyle vok hergun olmuyor . Yemek yedikten sonra hareketlenmeye başladı bırden şimdi uyuyor heralde sesi çıkmıyor 😍😍😍
kuzucumoglum Tinasu vala bugün kusa kusa bir hal oldum döneceği sıra böyle olur diyolar ama aslı var mı bilmem
SerapBagci Tinasu Yeni yıla bebemle girmek istiyorum inşallah 27 Aralıkta doğar diye dua ediyorum hep🥰🥰
Kubraa33 Tinasu hareketlimiydiniz acaba ondan mı kanala girdi bende 36 haftadayım bende kanala girmesi için neler yapsam işe yarar hiç bilmiyorum 🙊
Tinasu Kubraa33 çok hareketliyim her işimi kendim yapma derdindeyim doktorada söylediğimde dinlenmemi söyledi oyüzden
Hilaallkrkmz Tinasu 34+1 deyim 32. Haftadan beri kanalda hala doğum olmadı korkma yani daha hazırlanma süresi varmış yavaş yavaş açıyormuş kanalı doktorum öyle demişti bana
isimsizzz Tinasu Dinlediğim doktorlar prematüre sayılmıyor diyordu da o sebeple dedim ,tabi her halükarda anne karnında ne kdr dursa kârdır o konuda haklısınız ,en hayırlı zamanda gelsin hepimizin bebisleri inşallah 🥰
Gizem_1635 Tinasu benimde 35 ten beri aşağıda 37 e girdim artık rahme kadar inmiş ve açılmam olmuş pazartesi açılmam devam etmişse doğuma alıncam korkuyorum
Gizem_1635 Ben sezeryan olcam ama neden alttan muayene oldum anlamıyorum o an korkudan soramadım doktora da pazartesi tekrar alttan muayene edilcem çok can yakıcı bişey ya