Tinasu Daha 35+2 yim bebeğin kafası kanala nerdeyse girmiş doktor dinlenmemi önerdi aşırı baskı yapıyo 2 dkkada bir tuvalete çkartıyo başına gelen oldumu korkuyorum doğumum başlıcak diye
SerapBagci Tinasu bizde 37+1iz 3 haftadır pozisyonda ama bi türlü kanala girmedi 😄 3 ocak görünüyor doğumum ama beklemesin yılbaşını ya ocak girmeden gelse keskee🙈🙈
34_34 Tinasu bugün benımkı de baslı yaptı bır bes dakika kadar sonra gectı arada yapıyor ama okadar sık değil suan haftamda erken daha ama bende kokrtum o baskı yapınca bırsey olacak dıe
Cherry95 Tinasu 32. haftadayım. 30 da kontrole gittiğimde kanalda dedi 32 de gittiğimde yer değiştirmiş tekrar yukarı çıkmış dedi. Sürekli de değişirmiş yeri doğuma kadar.
Tinasu kuzucumoglum döner döner bende dönmez diyodum şimdide aceleci çıktı 😀 şimdi dua ediyorum 2 hafta daha dursun bari diye 😀
kuzucumoglum Tinasu yaaa kızlar döndükten sonra şikayetleriniz var mı mesela dönmeden oncekiyle dondukten sonra nasıldı
SerapBagci Tinasu Yeni yıla bebemle girmek istiyorum inşallah 27 Aralıkta doğar diye dua ediyorum hep🥰🥰
Tinasu kuzucumoglum benim rahmimde hafif yumuşama varmış kafasıda kanala nerdeyse girdiği için gelme ihtimali var ha birde bası yaptığı için fazla tuvalete çıkıyorum ama normal şartlarda dönmesinin bi problem yaratcağını sanmıyorum sonuçta 32 de de dönenler var 🤷♀️
kuzucumoglum Tinasu vala bugün kusa kusa bir hal oldum döneceği sıra böyle olur diyolar ama aslı var mı bilmem
Tinasu Cherry95 hadi ya zamanında gelsinler inşallah,bana yat dinlen 1 hafta 10 gün dedi senin doktorun dikkat etmeni söylemişmydi canım
Aselsmoms Tinasu ya bende 32+0 gittiğimde kafası aşağıda çok baskı yapıyor erken doğum riskin var dedi açıklığa baktı yok ama bende çok korkuyorum tekme attıkça aşağıda baskısını hissediyorum 🥺
Tinasu Aselsmoms aynen benimde açıklık yok ama rahimde hafif yumyşama var azda olsa bi risk var bası yaptıkça çıkıp gitcek gibi oluyo 😅
Aselsmoms Tinasu valla çıkacak diye korkuyorum 🥺 inşaAllah beklerler ya aklımdan çıkmıyor doktorun öyle demesi 🤦
34_34 34_34 erken evet aşağıda baskı hıssedınce korkuyorum bugün oldu bıde geçen hafta öyle vok hergun olmuyor . Yemek yedikten sonra hareketlenmeye başladı bırden şimdi uyuyor heralde sesi çıkmıyor 😍😍😍
isimsizzz Tinasu neden korkuyorsunuz ,yaşam sınırını geçmis oluyor 35 ten sonra ben öyle biliyorum yanlış mı biliyorum 🙈
isimsizzz Tinasu Dinlediğim doktorlar prematüre sayılmıyor diyordu da o sebeple dedim ,tabi her halükarda anne karnında ne kdr dursa kârdır o konuda haklısınız ,en hayırlı zamanda gelsin hepimizin bebisleri inşallah 🥰