Gulsummldr benim 7.ayimdan beri sisiyor 36.numara giyen ben 38 numara giyiyorum bi tane spor ayakkabı aldım 38 bide terliğim vardı ama artik spor ayakkabi giyiyorum ortapedik rahat bisey daha dogrusu giyemiyorum esim giydiriyor yada annemdeysem annem 37+5 haftalik hamileyim benim ödemim sisligim cok herseye bakildi albumin,seker,tansiyon cok sukur bisey cikmadi genetik anneminde cok sisligi olmus aksine bi arada ellerim cok sisti sabah acamiyorum o derece agriyor doktor son zamanlar normal dedi sende rahat bi spor ayakkabi alabilirsin havalarda serin soguklasiyor yavastan