beyzaturker56 Bebekliannee olsun hiç önemli değil sağlıkla gelsinler de ☺️ Analık yolunda çekilen çile kutsaldır diyelim 🌸
beyzaturker56 ozlem3108 yaaa ne güzel kendime yakın tarihler görünce mutlu oldum Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗🌸
tgc-52 11+1 iz bizde tahmini temmuz 5 görünüyor ama hayırlısı inşallah sağlıkla gelsinler bebişlerimiz 🤗🥰
nevzatbaskomser femme Kaçıncı gebeliğiniz 🙂 38 haftada falan planlı sezaryen yapıyor 3 4 temmuzda falan olur benım tahminimce
ballikedii beyzaturker56 10+4 olduk 9 Temmuz gözüküyor ama sezeryan olacağım için daha erkek olur sanırım