nevzatbaskomser beyzaturker56 9+2yim.18 temmuz ama 2.sezaryen olacak temmuz başında doğum yaparım inşallah. İlk doğumum da 17 temmuzdu ☺
beyzaturker56 yasemin1622 aminn inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım yavrularımızı 🌸🤗 ara ara durum bildirimi yapın buradan annişlerim aramızda 1 gün gözüküyor şimdilik ama doktorum 40. Haftadan hesapla en geç o tarih dedi 🤭
beyzaturker56 nevzatbaskomser sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🤗 aralarında 1 gün olması ne güzel tevafuk olmuş 🌸
beyzaturker56 Mzg_15 ayyy çok güzel benimde haftaya cuma kontrolüm var heyecanlı bekleyiş sürüyor 🌸🤗 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Sevval0308 10+3 üz bizde yavrumla elhamdülillah. 10 temmuz görünüyor doğum Allah izin verirse normal istiyorum ama kilom çok. Birde bır durum daha var daha hiç bir belirtim yok ve kontrolüm daha 3 ocakta Allah’a tevekkül ediyorum ama annelik içgüdüsü telaslaniyir insan :/
beyzaturker56 Sevval0308 müsterih olun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 İnanmak başarmanın yarısıdır derler siz kendinize inanın eminim üstesinden geleceksiniz 🤗 evet hamilelikte bile o içgüdü yükleniyoe bence hepimize 🌸
Sevval0308 beyzaturker56 Allah’a hamdusenalar olsun. Bizi evlatlarımızla ve aile saadetimizle sağlığımızla ve imanimizla sınamasin💚
beyzaturker56 Bebekliannee olsun hiç önemli değil sağlıkla gelsinler de ☺️ Analık yolunda çekilen çile kutsaldır diyelim 🌸
Elif57 beyzaturker56 9+2 den herkese selaam☺️ Temmuz ortası gibi gözüküyor bizimde.. ama ben hep korku doluyum benim gibi olan var mı 🥹
beyzaturker56 Elif57 selamlaaar 👋🏻 Öncelikle Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸 elbette hepimizde korku, merak, heyecan var istesekte istemesekte amaaa ben hepimizin bu süreci sap Salim atlatacağına inanıyorum 💕
beyzaturker56 Eylulperisi aaa hemen hemen yakın gidiyoruz ☺️ Eğer 27 temmuzda da gelmezse müdahale ederiz dedi doktor umarım gerek kalmaz tabii ☺️
beyzaturker56 Elifnrcn ah sormayın önümüzde uzun bir süreç var ama heyecan dorukta. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸