Merhaba canım anneler anne adayları .
Ben yasemin eski kullanıcıyım eskiler hatırlar aktif değilim uzun zamandır .
İlk oğlum Kuzey Efe’m 293 de aniden6 cm açıklıkla normal doğdu .
54 gün kuvozde kaldı suan 33 aylık sağlıklı bir evlat şükürler olsun .
İkinci hamileliğim yine benzer seyleri yasıyorum.
Kader mi bu bilmiyorum 285 de ağrı hissettim adet ağrısı gibi çok az da kahverengi leke geldi eşime hadi gel hastaneye gidelim riske atamam dedim.
Geldik hastaneye usg den baktılar bebeğin gelişimi vs haftası ile uyumlu ama biraz minik dediler 1210 gr
Sonra alttan muayene rahim ağzı basta 27 cıkrı 1 cm de açıklık.
Ayrıca kan idrar vs alındı enfeksiyon da çıktı.
Müşahedeye alındım açılma 2 cm çıktı rahim ağzı 16 lara düştü ilaçlar serumlar vs ile suan 29 haftalık olduk açılma 1 cm kısalma devam 🥹
Çok hayaller kurdum bu sefer vaktinde doğar kucağıma alır emziririm belki diye her sey Allahtan biliyorum o ol der ve olur.
Kimin duası kabul olur bilmem oğlum kuvozdeyken de cok dua istedim göre okuyan ismimle dua edermi bana🤲🏻🤍