An itibariyle 21+4 olduk 🥰 ben 100 kilo ile hamile kaldım, 3 kilo aldım 103 olmuşum. Çok korkuyordum çok alırım diye, hiç dikkat etmedim, buna rağmen az aldığımı düşünüyorum, bu hafta kontrolüm var doktorum ne diyecek merak ediyorum. Sizlerde durumlar nasıl ? Bu haftalardan sonra çok alınıyor diyorlar , işte bu ara iştahım da açıldı 😓 sanırım doğuma kadar iyice şişicem 😵💫