Mavi11 bu kadar sert çıkışlara gerek yok, burası bir sohbet, danışma uygulaması, istemediğin konuşmalara girme, zaten burda üzgün insanlar dolu, daha da germe ortamı. Aylardır deniyorum, heyecanlıyım, üzgünüm, stresliyim yaptığına bak, tavrını tartmalısın !