Pengu ben normal rutın komtrolde gıtmıstım hatta gıttıgımde bende 28 haftalım falandım benım doktorumun belırlemıs oldugu fıyat vardı ıcıne dahıl olanları konustuk vs 🤗o sekılde anlastık canım senın gıttıfın hastanede nasıl olur bılememm🤗🤗ama sımdıden gıdıp konusabılırsın ya