mucizebebek_ Ezginehirr bende baktırdım canım ilk zamanlar sarı yeşil arasıydı çok az enfeksiyon gördü idrarda ama ilaç vermedi bol su iç demişti sonra rengi düzeldi ama devam malasef
mucizebebek_ Eva11 inşallah ben ilerleyen zamanlarda geçecek sanıyordum ama geçmiyormuş doğumdan sonrası için temennim artık bakalım 😃
Fndkrdu mucizebebek_ bana kalırsa bunun ne ilaçla ne de başka birşey le çözümü olan bişey değil. Kadınların regl gibi kaçılmaz sorunu gibi geliyor. Gebelikte ekstra artış elbette oluyor ama normal hayatta da geçsede yineliyor tekrarlıyor belli sürelerle
mucizebebek_ Fndkrdu evet bence de gebelik boyu devam ettiğine göre regl gibi bişey bu bence dediğin gibi normal zamanlarda da oluyor ama regl olduğumuz için farketmiyor olabiliriz bu kadarını
Fndkrdu mucizebebek_ aynen canım aynen neyse bakalım kadın olmanın zorluklarından dicez artık bunada🤷🏻♀️😊
mucizebebek_ defnemilos yukarıda bi arkadas doğumdan sonra da geçmediğini yazdı 😃 yine de çok umutlanmayalımm😃
defnemilos mucizebebek_ Benim ikinci gebeliğim ilkinde doğumdan sonra geçmişti inşallah bunda da öyle olur :)))
Gozdemmm zu98yb mucizebebek_ 34 haftalık ve akıntı be kalmıştı devam aylardır fitil kullanıyorum geçmiyor geçmiyor perişanım valla
zu98yb Gozdemmm yaa doktor bana da fitil verdi henuz kullanmadim ama gecmeme ihtimaline kendimi hazirlayayim o zaman 🤷♀️🤷♀️🤣
mucizebebek_ melegimmm_ yaaa allah seniii😃😃 bende doğumdan sonra 41. Gündeyim anladım onuu 😇😃 soryy canm😃
mucizebebek_ defnemilos Sağlıklı huzurlu ömür diliyorum bebişlerine😇 inşallah canım bakalım bizimde umudumuz dogum dan sonraya kaldı