Hayalgokce 17 haftalık hamileyim 13. Haftamda serklaj oldum inanın hep yatıyorum yatmaktan sırtım ağrıyor 16 haftadır inşallah sağlıkla doğar yavrum da hepsine değer, bende güvenmiyorum doktorlara inanın, sizde spora kesin gidin kafanız az da olsa dağılıyor ama o acı hep duruyor