Benimde Ağustos ayında Doğum günümde, hiç bir ağrı sızım yokken tualette 16 haftalık bebeğim elime düştü.Ama hep hayrın çok büyük olduğuna arkasındaki güzellikleri düşünmeye çalışıyorum.hızır as,Musa a.s kıssası var onu aklıma getiriyorum,ferahlıyorum,Rabbim yardımcınız olsun