Guzelanne56 mrsperaa doğum paketı almadım ama orda doğum yaptım sezeryan doğum 9 bın tl muayene ıcınde ve 1 gece kaldım
zilhan mrsperaa Benimde hastanem orası , Salı günü Avrasya’da atilla beyde normal doğum gerçekleşti 8 bin ödedik 900 tl’de mesai dışı olduğu için toplamda 8.900 ödedi eşim 1 gwce kaldık çıktık , ama bildiğim kadarıyla doğum paketi yok
mrsperaa Guzelanne56 doktor ve hastane doğum paketi olmadığını söyledi ama ben sanki burda doğum paketinin olduğunu gördüm o yüzden sormak istedim evet 9 bin sezaryen 1 ocakta fiyatlar değişecekmiş öyle söylediler
Guzelanne56 mrsperaa hıc bilmiyorum doğum paketı almaya fırsatım olmadı aniden doğum yaptığım ıcın herhangi bısey konuşmaya fırsatım olmadı malesef
mrsperaa Selenuyar size bişey sorucam ben fiyat aldığımda bana muhasebe mesai dışında doktor çağırmaya 900tl gibi bi fiyat söyledi aşırı saçma geldi o zaman ben kendi doktorumda doğum yapmıcaksam neden oraya gidiyorum tuhaf
34_34 Selenuyar bende Fatma hanıma gıdıuktum doğumu daha konuşmadık normal sezeryan olarak fiyat bılgısı hasta yarıştan almıştık sabitlemek ıstedık . Ocak ayında zam geleceği ıcın sabitleme yapmadılar doğum paketi nasıl oluyor
Selenuyar mrsperaa Orası öyle ama gece veya hafta sonu doğumlarda fark alıyorlarlar ilk çocuğumda 500 tl fark vardı şimdi 900 olmuş 😏
Selenuyar mrsperaa fiyat bilgisi daha belli değilmiş aralık sonu gibi belli olcak mış sezaryenın 12 bin olacağı söyleniyor dedi sadece
Selenuyar 34_34 doğum paketini hiç bilmiyorum 2021 de doğum yaptığım zaman 5 milyara yaptım bende öyle bişey yoktu şimdi sistem değişti herhalde
34_34 Selenuyar keşke doğum sigortası yaptırsaymışım diyorum 3aylık olduğum zaman 8bın falan dı doğum sigortası muanede içinde oluyordu