FatmaAselinAnnesi_60 Esrauysal muz yemede ne yersen ye 2 tane bile yersem kabızlık yapıyor muz da aldırıyor 😁😁
sinoli baby3_ Ya bende gündüz içiyorum gece yatmadan içmek daha mı faydalı oluyor acaba ben yakalayamadım haftasıyla uyumunu. Yumurta, kaşar, ceviz, süt, muz yedim ama hala 2 hafta geri karın çevresi..
zeynepaylaipek Esrauysal 31 de gittim 1600 Gr dedi kiloya pek takilmiyorum Allah’ın izniyle normal bekliyoruz o yüzden çokta kilolu olsun istemem😂
sinoli baby3_ Dün sabah akşam yaptım dur bakalım öyle deniyim, 3 hafta da 450 gram almıştı ama yeterli olmamıştı normalde olması gereken 2.600 benim 2.200’dü.
ElifKus Esrauysal 29 da gitmemişiz ama 28+1 de 43 cm 1500 gr dı bizimki bebek sağlıklıysa ve doktor iyi diyorsa sorun etmeyin sağlıklı olsunlar da
Selin_demirci1 Esrauysal valla benim karışık 27 de haftadı ile uyumlu dedi başka birşey demedi 28 de acaba su mu diye acilden giriş yaptım öyle baktı başka doktor göbek çevresi 26. Hafta 600 gram bile yok dedi 28 de özelde kendi doktoruma gittim gayet sağlıklı göbeği de en büyük yeri dedi 1300 dedi o zaman geçen gün de devlette 1500 1 hafta geride dendi karışık benimki artık görcez doğunca
zeynepaylaipek Esrauysal benim ilk doğumum normal olduğu için bu da normal bekleniyor şuan sezeryana yöneltecek bir durumumuz yok tabi son ana kadar belli olmaz
ElifKus Esrauysal bişey yoktur Allah’ın izniyle çok aşağıda değilse sorun yoktur ki seninkinde iyi bence
ElifKus Esrauysal bir şey olmaz Allah’ın izniyle kilo o kadar da iyi birşey değil aslında sağlıkları yerinde olsun da