Esrauysal B-ebek 29 +1 1.270 gelişimi iyi dedi de nebılıyım ya bünyeyle mi alakalı bir durum anlamadım bende küçük minyon bi kızım 🤷♀️
1aysekaplan Esrauysal bir tık minyon canım ama çokta geri değil bence benimki 29+4 de 1550 Gramdi ama bir hafta önde dedi yani seni ki haftasına göre normal oluyor ben hamileliğimin başından beri meyveyi çok tükettim muz kaşar peyniri meyve ye bol bol dua et Allah’ın izniyle hicbirsey olmaz 😊
FatmaAselinAnnesi_60 Esrauysal muz yemede ne yersen ye 2 tane bile yersem kabızlık yapıyor muz da aldırıyor 😁😁
Nurbuke_kiyli1 Esrauysal Kız dikkatte etmiyorum yediklerime sabah akşam yiyorum ilk zamanlar çok yemek yiyemedim şimdi acısını çıkarıyorum bol bol yiyorum 😂
krdelen41 Esrauysal günde 1 bardak süt 1 kase yoğurt bolca fındık ceviz çiğ badem ye canım farkı görüceksin😂
krdelen41 Esrauysal evet canım 12.haftadan beri multivitamin kullanıyorum 20.haftadan beride Demir kullanıyorum bunlara ek olarak D vitaminide kullanıyorum şuan, birde hergün olmasada haftada 3-4 kez yumurta haşlıyorum kahvaltıda arada avakadoda yiyorum bunlar bebeğe kilo yapıyor😂
baby3_ Esrauysal benim bir haftadan geri geliyordu. Gece yatmadan 1 bardak soğuk süt (sıcak içemiyorum) ve muz yedim 1 hafta ileri oldu gelişim. Denedim tasdikledim canım çerez çok da değil de süt ve muz yada yoğurt
sinoli baby3_ Ya bende gündüz içiyorum gece yatmadan içmek daha mı faydalı oluyor acaba ben yakalayamadım haftasıyla uyumunu. Yumurta, kaşar, ceviz, süt, muz yedim ama hala 2 hafta geri karın çevresi..