Ozan12miran şimdi dersiniz vucutta yoksa bile yükleme snrası çıkıyot . Bırakın lütfen bu saçmalıkları . Yorumunuzu yapın ama insanlara baskı yapmayın sakın yaptırma ne demek ? Bir şey olsa vıcdanınız rahat olacak mı ? Yaptırmıyorsanız da şeker ölçüm aleti alın evde kontrol edin diyebilirsiniz bunun yerine. İnsanlara karışmak yerine bunu yazıyorm mesala ben . Şekerin bebeğe zararlarına bakın sonra karar vern . Doktorum bana yükselirse erken alacağını bebeğin ölümüne kadar gidebileceğini söyledi . Bu kadar ciddi bir konuda sakın yaptırma diye bir söz hakkına sahip olamazsınız bence . İnşallah kimse size uyupda kontrol ettirmemezlik yapmaz .