Bende yaptırmayı asla düşünmüyordum ama yüksek şeker illeti varya insanın tüm kan dolaşım sistemini yani damarlarımızı mahvediyor ,sadece onla kalmıyor kalp hastalıkları mantarlar enfeksiyon şekeri çok sever şeker de enfeksiyonu cok seviyor ilerde keşke ah etmemek için yaptırıcam kesinlikle, bu hastalık dönüşü olmayan yollara sokuyor insanı .