1anne2bebek__ kbralya01 hamileliğin ilk haftalarında bebek aşağıda daha diye idrar torbası sıkışıyor sık sık gidiyoruz. Son haftalarda yine bebek aşağıya baskı yapıyor diye yine sık sık gidiyor. Artık damlaya damlaya göl oluyor bizim çişlerde 😁