Nurcanben Deletedmom_85 ben aslında kalabiliyorum yani çokta zor olmuyor kalmam ama ilerlemiyor hamilelik şuan bu 3. Hamileliğim ve henüz hiçbirinde kalp atışı duymaya kadar ilerlemedi hep düşükle sonuçlandı
Deletedmom_85 Nurcanben bu sefer olur inşallah dua edeceğim senin için. Güzel haberini almak nasip olur inşallah ❤️