Nurcanben Arkadaşlar kontrolüm vardı ama haftasını sormayı unuttum son adet tarihime göre ilerlemiyor ultrasondan hafta anlaşılıyor mu o yazan sayılardan falan bakar mısınız bı
white_flower Nurcanben kese 5.haftada görünüyor 5 6 haftalık olabilir 6 7 haftalık gibi kalp atışı dinleniyor o zaman da kese ile beraber bebekte gözüküyor
Elisanne Nurcanben Elinizi koyduğunuz yerde yazıyor benim ultrason kağıdında. Otomatik boyuta göre cihaz belirliyor. Elinizi koyduğunuz yerde kaç hafta kaç günlük yazar kağıdın sol üst tarafta
melikeyldz_05 Nurcanben canım benimde Kesem küçüktü 2 hafta sonra kalp atışını dinlemeye gideceğiz İnşallah 🤲 Cumartesini bekliyorum
Ege1 Nurcanben son adet gününe göre hesaplanıyor malesef canım ama geç döllenmede olabilir ne zaman olduğunu tam kimse hesaplayamaz sonuçta ..
Nurcanben white_flower doktor kesem için daha çok ufak nokta kadar dedi 2 haftaya duyarız belki kalp atışını dedi bide
white_flower Nurcanben canım bebek gelistikce kese de büyüyor zaten 4 haftalık iken git mesela kese görünmüyor ben iki gebelikte de 5. Haftada gördü doktor keseyi senin bebeğin de 5 haftaliktir 2 hafta sonra gel dediyse 7.hafta da kalp atışı duyuluyor kesesi de büyümüş olacaktır
Elisanne Nurcanben Hayır sizin ki farklı benimkinden cihazla alakalı sanırım GA=13w1d yazıyor Yani tam 13 hafta 1 günlük
Nurcanben melikeyldz_05 beni her hafta çağırdı riskli gebelik o yüzden mi bilmiyorum kalp atışı içinde 2 haftaya anca dedi
melikeyldz_05 Nurcanben Aynı sayılırız Yani Canını sıkma Allah büyüktür içini ferah tut İnşallah herşey güzel olacak
Deletedmom_85 Nurcanben canım hayırlı olsun sen ne ara Hamile kaldın? sende çok uğraştın bekliyordun, doğal mı oldu Yoksa herhangi bir tedavi ile mi?🥲
Nurcanben Deletedmom_85 teşekkür ederim doğal oldu valla bu ay kalmışım bende bilmiyordum sanırım 1 i regl tarihimdi. Test yaptım çıktı ama hep düşük yapıyorum biliyorsundur belki bekliyorum bakalım bu ne olucak 🙏
Deletedmom_85 Nurcanben hadi hayırlısı bakalım. Allah tamamına erdirsin inşallah 🕊️ benimde 3 gün var kaset test yaptım çıkmadı senin ne zaman kaset testte çıktı canım?
Nurcanben Deletedmom_85 benimde 3 gün önceden çıkmamıştı tam günümde aşırı silik çıktı var fotosu profilimde
Nurcanben Deletedmom_85 Allah umarım sanada nasip eder inşallah geç döllenme falandır benim geç döllenme olmus
Deletedmom_85 Nurcanben kuzum ben çatlatma iğnesi vuruldum 14 gün sonrası adet olmam lazım. Az önce leke geldi erken mi olcam anlamadım. İğne vuruldum ama tarihi belli erken olmam imkansız 🥲 böyle böyle geçiyor işte ömür ay sen kurtuldun çok şükür 🌸
Nurcanben Deletedmom_85 ben aslında kalabiliyorum yani çokta zor olmuyor kalmam ama ilerlemiyor hamilelik şuan bu 3. Hamileliğim ve henüz hiçbirinde kalp atışı duymaya kadar ilerlemedi hep düşükle sonuçlandı