Ayse_3434 Kızlar hastane de doğumdan sonra refakatçi olarak 1 kişi kalınıyormuş yanımız da eşimde olsun istiyorum yanım da ama yapabilirmiyiz bilmiyorum ilk bebeğimiz sizce kayınvalidem mi kalmalı yoksa eşim mi bilemedim
Zeynepp__ Ayse_3434 devlet hastanesinde yapıyorsan eş almıyorlar zaten canım ozelde yapacak isen eşin kalsın tabiki
AzraFarah Ayse_3434 benim odada üç yatak vardı,eşim kayınvalim görümcem hep birlikte kaldık,ama bence kayınvaliden kalmalı tecrübe açısından rahat edebilirseniz eğer
Yarenn92 Ayse_3434 benim eşim kalıcak inşallah öyle konuştuk başka da kalmak isteyen yok zaten kimsenin sesi çıkmıyor
Tugcelb Kimin yanında daha rahat edeceksen o kalmalı. Bizimde ilk bebeğimiz oşacak kısmetse ama 1 kişi seçme şansım olursa eşimden yana olurdu, kendi annemi bile istemezdim sanırım
Ayse_3434 Zeynepp__ ilk başta özelde yapıcaktım ama fiyat olarak fazla gelince devlete geçtim belki dedim tek kişilik oda olursa alırlar diye
Ayse_3434 Devlet hastanesinde doğum yapıcsğım için bir kişi refakatçi kalıyormul Bende öyle düşünüyorum eşimle daha rahat ederim diye ama bilemedim kayınvalidemede eşimi istiyorum yanımda dersem bozulur diyede düşündüm
AhseninAnnesii Ayse_3434 ben şöyle dusunuyorum. Bebegimin dunyaya geldigi ilk gun babasinin yaninda olmasi babanin sorumluluk alabilmesi ilk gecesinde cocugunun yanina olmasi onun hakkidir. Zaten en guvenilir yerde olacaksiniz. Sizinle ilgilenen hemsireler bebeginizi kontrol eden hemsireler olacak yapamayacaginiz zorlanacagiz tecrubeli birine ihtiyac duyacaginiz bir durum yok. Oldu ki sezaryen felan olursanizda sizi kaldirip edecek tuvalette destek olacak en mantikli kisi kocaniz olacaktır diye dusunuyorum. Ben eşimin kalmasını istiyorum mesela
AzraFarah Ayse_3434 bide lavabo meselesi var,onun için kesinlikle yanında eşin olmalı,çünkü sezeryan olduğun zaman,egilemiyorsun,eşim beni götürüyordu,o üstümü düzeltiyordu
Ayse_3434 AhseninAnnesii zaten sezeryan olursam kesin eşimi isterim ancak onun yanındayken tuvalet vesaire giderim ama şimdilik normal istiyorum bakalım inşallah öyle olur bakalım belki ikiside kalabilir birşey demezlerse hastanede
AhseninAnnesii Ayse_3434 yani o sekilde de olabilir. Ben bilmiyorum cok duygusal yaklasiyorum her konuda. Annem ve kayinvalideme diyecegim benim size evde ihtiyacim var enerjinizi toparlayin 😄 ben esim ve evladim ile ilk gecemizi başbasa sindirerek gecirelim demeyi düşünüyorum. Bazilari simdi o hic oyle olmuyo o an felan der ama kendi karakterimi biliyorum. Bana gore eş kalmali ya çünkü babalar kendilerini 2.planda hissediyor sorumluluk almalari gerek. Her sey annenin uzerine yuklenmemeli
Ayse_3434 AhseninAnnesii benim annem de geliyor memleketten ama doğumdan sonraya geliyor kız ben senin gibi kayınvalideme desem surat yapr trip atar bana 😊 eve bile gelmez daha
Ayse_3434 Yarenn92 anladım sesleri çıkmıyorsa ne güzel düşğnmeyede ihtiyacınız yok direk eş ama benim öyle değil
AhseninAnnesii Ayse_3434 hahah bilmiyorum ben annemden supheliyim trip atar diye ama hastane odasinda perişan olacaklarina evde beklesinler daha saglikli onlar içinde. Onlar kalirsa ne ben rahat ederim ne onlari rahat ettiririm biliyom 😄
bebek_firarda Ben eşim kalsın diye düşünmüştüm ama sonra ikimizde fark ettik ki tecrübesiz ve bilgisiziz. Neyi nasıl yapıcaz, bebeğe nasıl adapte olcaz yada ben hemen ayaklanabilecek miyim bilemedik. O yüzden annem kalıcak yanımda ama eşim hastanede beklicem diyo😂 özel hastane olduğundan onuda alırlarsa ikisi kalır ama almazlarsa o arabada annem yanımda olur😂
Ayse_3434 bebek_firarda yani tecrübede önemli özeller de alıyorlar diye biliyorum ama yinede her özel öyle mi bilmiyorum eşler zaten eve bizi bırakıp gidemezler ki benim eşimde arabada kalırım diyor