Deletedmom_85 Sudesu_1 evet var canım çok sevindim ah darısı bana Allah’ımmmm🥲 gözün aydın Kuzum belirtin var mıydı? Parmak testinde son durum neydi hadi benide bilgilendir hahaha 🙈
Hayatbilgisi Sudesu_1 hayırlı olsun evet var ☺️ benim de 5 gün Gecikmem var erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı 😔😔
prensannesii_ Sudesu_1 ben göremiyorum resmi ya :) bende adetim 2 gün kala yapmıştım sok silikti 2 günde 1 yaptım konularında kan vermiştim d3vamli cok silik giderse kimyasal gebelik diyorlar ya kan verip daha kötü olmuym diye bekledim ben
ogretmenHnmm Sudesu_1 ayyy var var canım çok sevindim hayırlı olsun. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucaginiza almayi da nasip etsin inşallah 🥰🙏
Sudesu_1 Deletedmom_85 sağol canım sevindim ama erken bi sevinç olmaz inşallah vardır ya Allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏 parmak testi dün yaptım daha içerisi baya dar tırtıklı gibi heryerinde şiş dar yani içerisi bide affedersin ama parmak sokmadan ayna tutup biraz açınca vajinadan birşeylet börtlüyor sanki dışa çıkıyor görünüyor aynyla bakınca değişik bide bugün ıslaklık hissediyorum benim normalde adet öncesi kuru olur
Sudesu_1 Deletedmom_85 ha belirtimde aynı adet olacak gibi belirtilerim var canım farklı birşeyim yok ama geçen akşam yemekten midem bulanmıştı kusmadım ama dayanamadım kokusuna
Sudesu_1 Hayatbilgisi inşallah vardır hepimizde vardır inşallah 🙏 belki geç döllenmedir çünkü adette olmamışsın canım
Sudesu_1 2309 erken gebelik testi birde bu bat yarın ya da yarından sonra ama silik çıktı çokta silik değil ama
ummuhan3 Merhaba , ilk 10 dk sonrasini dikkate almayın diyolar hemen mi çıktı? Birde erken gebelik testi miydi inşallah vardır.
Sudesu_1 Koalammm canım parmak testi bu ay başlamıştım ama aksıne yumuşak değil sert birde adetim yarın bundan bir hafta önce yaptığım da birazdha genişti ama dün baya daralmiştı heryer şiş vajinamdan dışarıya çıkıyor sanki 😅 inşallah vardır canım ya yarın Dr gidicem bakalım test böyle çıktı ama
Deletedmom_85 Sudesu_1 parmağın zor mu girdi yani Kuzum dar mı? Çok şaşkınım hani genişliyordu? Ay Rabb’im tamamına erdirsin inşallah dua edeceğim senin için canım. Haber et gelişmelerden 🌸
Koalammm Sudesu_1 doğru değil o zmn herhlde inşallah vardır canım ama teste bakarsak var herşey gönlünce olsun canım inşallah 🌼🙏
Sudesu_1 ummuhan3 inşallah ya 🙏 darısı isteyen herkese rabbim kimsenin kucağını boş koymasın 🙏 bu ay günleri değerlendirdim her ay ki gibi ama çok ta belirti filan aramadım sürekli düşünmedim yani önceden daha çok heryerimi elliyordum belirti için 😅 birde 2 aydır hayıt otu hapı kullanıyorum birde folik asit canım
Sudesu_1 Deletedmom_85 ay canım çok teşekkür ederim dualarının bin katı senin için olsun dualarımdasın 🙏valla hani genişliyordu yumuşuyordur ama benimki dar sert zor giriyor evet parmak bundan 1 hafta önce baktığımda giriş çıkış rahattı 😂 ama kuzum içerdekiler şiş baya testte çıktı ama Dr ne dicek bakalım
Sudesu_1 Deletedmom_85 canım kan verdim bugün değer 15 çıktı hamileyim değere göre ama değer az geldi bana
Deletedmom_85 Sudesu_1 ay o zaman sertte olsa bundan sonra bi umut var demek ki Hadi hayırlısı bakalım Amin canım teşekkür ederim 🥰