Makarnaasigi o dönem bazı rahatsızlıklarım için ilaçlar kullanıyordum doktorum hamile olmadığım söyledi, sonrasında hiçbir ilişki yaşamadık eşimle. Ama ben belirtilerden anlamış Allahtan ilaçları durdurmuştum. 15 gün kadar sonra reglim gecikince başka bir doktora kadınsal bir hastalık olabilir diyerek kontrole gittiğimde beta hcg 1532 ye çıkmıştı. geç döllenme olabiliyor yani. Şuan da kucağımda uyuyor beyefendi:)