Ysm0307 Ali-Kaanin-Annesi ksü de ücretli mi muayene oluyorsunuz yoksa hangi asistan denk gelirse ona mi muayene oluyorsunuz
Ali-Kaanin-Annesi Ysm0307 yo ücretli değil devlet gibi. Asistanlar yardımcı oluyor kontrole gittiğinde ya da doğumhanede. Kendi doktorun da hocalar da bakıyor ama doğumhanede iki gün yatış yapılmıştı güzel ilgilendiler şaşırmıştım bende 😅
A_syma melisa_ozgur_46 Ben vatan hastanesinde Mehtap Bayrak Gizir’e gidiyorum Muayene 200 Dogumu gecen hafta sordum Doktor normal 5500 , sezeryan 5000 , ebe 3000 dediler. Yilbasinda degisecekmis.