melisa_ozgur_46 Arkadaşlar aranızda Kahramanmaraş lı olup özel sular akademi hastanesine kadın doğum Ahmet kireççi ye giden varmı doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz? 🥰 ( Perşembe günü gidicem sorarım da şuan bi merak ettim az önce postları görünce ) 😁
Nsrn1 melisa_ozgur_46 Ahmet Kireçci kayınvalidemin doktoruydu bayağı iyi bir doktor diyor kendisi beğeniyordu. Ben de Önder Ercan’a gidiyordum o yaptırdı doğumumu. Ben çok memnun kaldım hem doktorumdan hem de hastanedeki ebelerden temizlik personellerinden. Ücretini bilmiyorum ama.
Ali-Kaanin-Annesi melisa_ozgur_46 özel vatan hastanesindeki Hilal berber kireçci var çok güzel ilgileniyor ben hamileliğim boyunca o doktora gittim ama maddi durumdan dolayı bırakmak zorunda kaldım öneririm size de 🙃🥰
A_syma melisa_ozgur_46 Ben vatan hastanesinde Mehtap Bayrak Gizir’e gidiyorum Muayene 200 Dogumu gecen hafta sordum Doktor normal 5500 , sezeryan 5000 , ebe 3000 dediler. Yilbasinda degisecekmis.
melisa_ozgur_46 Nsrn1 Ahmet bey gerçekten çok iyi kuzenim yengem hep onda yaptılar ama geçen sene idi fiyatlar hep değişti merak ettim 14 aylık kızım var ve onu özel vatan da Ahmet Bey’in eşi hilal hanımda yapmıştım doğumumu ama asla memnun kalmadım lanet ettim çıktım hastaneden de doktordan da
Nsrn1 melisa_ozgur_46 evet ben her muayenemde farklı ücret ödüyordum 😂 muayene ücretleri bile hızla artıyorsa doğum ücretleri ne olmuştur kim bilir
melisa_ozgur_46 Ali-Kaanin-Annesi aboww bidaha asla gitmem ona kizimi ona gittim 14 aylık kızım ve diri diri kesti resmen beni cok gaddar ve acimasiz suanda eşi ahmet beye gidiyorum cok memnunum umarim oyle de kalir
melisa_ozgur_46 Nsrn1 şuan 2 haftada bir gidiyorum kanamam vardı içerde 200 den fazla ödemedim ücreti 200 TL umarım öylede kalır doğumda uygundur inşallah 😂
Nsrn1 melisa_ozgur_46 kız ben kaç ay önce gittim de Önder Hoca’ya 220 ödedim muayene ücreti 😄 doktordan doktora değişiyor mu acaba ücretler
Ali-Kaanin-Annesi melisa_ozgur_46 normal ebe ve doktor ile doğum 7-7500 arası oluyor sadece ebe doğum 6 bin ameliyat ise 5 bin en son bir buçuk ay önce sorduğumda söylemişti doktorum
melisa_ozgur_46 Ali-Kaanin-Annesi valla doğumum o kadar berbat geçti ki çığlıklarım tüm hastanede yankılandı hiisettigim hallde sürekli söylediğim halde devam etti artık sesime yan amaliyat dan anestezi doktoru koştu geldi ne oluyor hastaya bissy oluyor diye ona da hissettiğimi söyledim ve hasta uyuşmamiş dedi tekrar anestezi ile komple uyutuldum sonrasında da ağrılarım hiç dinmedi morfin verdiler bı kaç kez ondan sonra doğurmaya tobe etmiştim de rabbim bı melek daha gönderdi inşallah bunds o acıları yaşamam 😕
Mkds Nsrn1 evet değişiyor doktorun ünvanına göre önder yar doç o yüzden Ahmet bey den fazla ücreti önder bey 250. Ahmet ve Önder den memnun oluyorlar genelde hilal den bizde memnun kalmadık bilgisi olabilir ama ters konuşuyor
Ali-Kaanin-Annesi melisa_ozgur_46 geçmiş olsun diyecek bir şey bulamadım şaşırdım valla. Kendi kendime de demiş olabilirim hatta “doğumum o doktorda olsa bana da olur muydu diye” 😓
Nsrn1 melisa_ozgur_46 sigorta var o konuda sıkıntı yok hem ben çalışıyorum hem eşim 😄 ama cidden bu fiyat farkını bilmiyordum Allah beni iyi etsin 😄
melisa_ozgur_46 Ali-Kaanin-Annesi çok teşekkür ederim 🙏 bı arkadasim da onda normal doğum yaptı suyu gelmiş bekle bekle demişler acılma az olmuş beni sezeryanla yapın demiş kimse dinlememis zorla normal doguma almış ve resmen parcalamişlar kızı 45 dikiş atmışlar hissederek ve sonrasında hilal dalga geçer gibi bizim senden de bebekten de umudumuz yoktu ama siz iyi başardınız demiş daha bidaha asla gitmem dedi kontrollerine bile başka hastanede gitti dava açacak oldu ona da
Ali-Kaanin-Annesi melisa_ozgur_46 korktum valla iyi ki haberim oldu olmasa da bıraktım da o doktoru tıp fakültesine gidiyorum son üç haftadır. Güzel ilgileniyorlar saolsunlar oradakiler de kadın doğum hastanesi gibi değil ☺️
Ysm0307 Ali-Kaanin-Annesi ksü de ücretli mi muayene oluyorsunuz yoksa hangi asistan denk gelirse ona mi muayene oluyorsunuz