cansualisa benim 3. Sezeryan ya ondan kötü şeyler geldi başıma yaşayan bebeğim yok 😔 bu seferki doğumun erken olacak biraz dikişlerden dolayı bi de panik atak ve hipertansiyon var yaşımda 23 😐 iki kere de kalp krizi geçirdim o yüzden erkene aldı doktorum