mommytobe_ Elfavc 31+5 teyiz 1718 gram dedi doktor bugun🤗 haftasina gore iyi mi sizce? Tam bilmiyorum da
Eldgrn Elfavc inşallah zaten belli bir kesim var Allah’ın izniyle hepsiyle bir dogurcaz burda 🤣🤣 göbekler bir kesilecek
Eldgrn Elfavc arkadaş akraba çevresi bizde de öyle 7 kişi var dogurcak 1 i doğurdu doğrusu kaldı 6 kişi bunlara ocaktan itibaren arka arkaya firtlicak
mervegny1 29+0 gittik 1212 gr olduğunu gelişiminin bir hafta geriden geldiğini söyledi ne yazıkki 4 gün geçti takipliyiz iki hafta sonra yeniden gideceğiz
Elfavc mervegny1 bana da aynısını söyledi ama ben umursamıyorum üzme kendini lütfen Allah’ın dediği olur
Elfavc mommytobe_ doktor aksi bişey demediyse normaldir 2 buçuk kilo olsa doğana kadar yeter maşallah
Fatmapelit12345 Elfavc Bende 31 de yani geçen hafta gittim 1800 dedi doktor gelişimi iyi dedi doktorun ne dediği önemli hamileler arasında kilo kıyası yanlış olur boy kilo genetik oluyor genelde benim niye az diye üzülmeyin sağlıklı olsun yeter