Leylazerr An itibari ile 34 haftalık olduk bel ağrıları inanılmaz arttı kızlar sizde durumlar nasıl bebişler nasıl bu hafta kontrolümüz var bakalım kaç kilo olduk
beyzzsenturkk Leylazerr sırt ağrım arttı ayakta kalınca ikiye katlanıyorum resmen karnım bana cok agır geliyor ayakta kaldıkca sismeye baslıyorum ödem topladım 2 haftada resmen..😩
Puding Leylazerr bende tam 34 oldum bugün 10 gündür gribim ölüyorum öksürük geçmedi astım atağı geçiriyorum üstüne bide 😣🥺 sırtım çok ağrıyor uyuyamıyorum çok feci ağrılı geçiyor her yanım ağrıyor 😖 şu 23 gün çabuk geçse de doğursam diye bekliyorum ❤️
Nuraaaa Leylazerr 35 haftalığız yalancı sancılarım var bel ağrısı baş köşede zaten 34 haftayken 2530 kiloyduk bakalım 20 sinde kontrolümüz var
beyzzsenturkk Hshbss kaburgalarına vuruyor mu kemiklerinde bi ağrı hissediyo musun ya da bel boşluğunda falan
Leylazerr beyzzsenturkk dün 4 saat ayakta kaldım evi boyadık sabahı zor ettim belim koptu kopacak dedim
Hshbss beyzzsenturkk bel boslugunda hissede biliyorum ama hic yukaeida hissetmedim gogus alti kemiklerime batmiyo hep gobek cevresi bel boslugunda kimse benim gibi degil heralde
dilek_balli Sormayın zaten bebek hereketli masalah bı de üstüne grip ve öksürük geldi hiç halim yok hiçbirswyden mutlu değilim 🥺
beyzzsenturkk Leylazerr keske günlere bölseydiniz ya da sen kendine yüklenmeseydin allah korusun sancılarını tetikleyebilirdi biraz daha dikkat et 💘
Defneninannesi- 34+5 vel agrisi bendede cok oluyor bebisde arada guclu hareketelri oluyor bide bas agrisi cikti bu hafta mide yanmalari odem desen baya topluyorum bu sira
Puding Defneninannesi- saol canım Allah razı olsun dua edelim birbirimize inşallah kabul olur da iyileşiriz hepimiz sağ sağlim bebeciklerimizi kucağımıza alırız 🤲🏽❤️
Defneninannesi- Puding insallahh canim rabbim bu yolda kimseyi koymasin hepimizin hayirli dogumlari olur insallah
ikiprensannesiiii Ahh 35+3 olduk ikinci gebeliğim olduğu İçin daha çok zorlanıyorum 2.5 yaşında oğlum var oyun istiyor bel ağrısı mide yanması bebek düşecek gibi aşağıda olması 🤣 neyse daha saymiyim bekleyelim bakalım 30 güncük daha 😬
Defneninannesi- ikiprensannesiiii ayni ben kucuk cocuk bendede var 3 yasina girecek nasip olursa subatta cok zorlaniyorum yetemiyorum.
cansualisa Leylazerr 34+2 2154 44 cm olmuşuz oglusjmla günümüze de aldık 12 Ocak 3 ocakta ntssss herşeyimiz hazır şükürler olsun daha da artar ağrılarımız yatamıyorum zaten habire ağzımda sıcaklı hissi yanma hissi yine 2 günde bir kefir bitiyorum anca o kesiyor 😂😂
Leylazerr cansualisa oy maşallah sağlıkla alalım bebişleri inşallah benimki 33 de 2400 olmuştu 34 de bakalım ne kadar olduk her hafta nst kontrol istiyo doktorum normal mi acaba
TuanaAyse cansualisa cansualisa merhabalar ben 32 haftalıkken gittiğimizde 2kg 40gramdi ve plesantanin kireçlenmeye başladığını gördük 😔bu konu hakkında bilgisi olan varmı şu an da 34+4 günlüğüz
cansualisa Leylazerr inanır mısın kızımda 38+5 te sezeryan oldum hiç girmedim oğlum da da doktorum 3 ocakta sokacakkkk günde verdi sezeryana insan tedirgin oluyor 😀😀
TuanaAyse Leylazerr normal tabikide ben 32 haftalık Ken gittiğimde benden de her hafta nts istemişti ama ben iki haftadır bekliyorum 🥰