Esmay Halimee1634 yarın kontrlm var kilosu biraz fazlaydı o yüzden endişeliyim cok ta stres yapıyorum artık. Biz hazırız ama minik pasanin keyfi yerinde gbi
Gulo0106 Halimee1634 benimde yarın muayene günüm sanırım banada çatı muayenesi yapılacak nasıl zor muydu aslında çok cesaretli birisiyim ama nedense çok korkuyorum oturdum ağlıyorum sinirlerim çok bozuldu 😂