Anneyim6 benimde 89 gün kaldı 🤣 vakit hizli mi geçiyordu yavaşladı mi belli değil 😀 diken üstünde bedelli günü bekliyoruz 😀 aralığın ilk haftası mobilyalarımız gelicek, anne yanımız, bebek arabamiz tamam ufak tefek kıyafetler var aldigim extra anne bebek bakim ürünleri fln 😁 ama daha çok iş var 😂 32 hafta gelsinde doğum iznimi alayım diye bakıyorum 😁