Hamiss5 SeherBerkman ay benimde aynı geçen hafta çok büyüdü diyodum ama WC sıkıntısından mis bu hafta normal göbekli bıri gibiyim sadece
Hamiss5 gizemss bende 5 kilo almıştım en son kot bahçıvanlar dan istiyodum ama iyi ki almamisim almadan sordum ben birine WC sorunu var onla zor olur demişti hakliymis şimdiden bıktım tuvalete gitmekten
gizemss Hamiss5 Olsun ya küçüklüğümden beri kendimi hamile hayal ederken bahçivan içindede kırmızı kazakla hayal ettim bunu yaşamalıyım 😂😂
Nergs199 Muhammedamine benim doktorumda öle her gttigimde çok hızlı kılı aliyosun diyip duruyor benim sinirimi bozuyor. 60 la hamile kaldım bende şimdi 66 yim
Hicrandgndmr Son 90 da bizim kaldı oğlumla 💕 9 kilo aldım bende ama tek şikayetim gece uykularım. Asla doğru bir pozisyon bulup uyuyamıyorum.. benim karnım baya büyüdü doğuma gideceğimi sanan dahi oldu 😂
Anneyim6 Hicrandgndmr vallahi bende öyleyim geceyi gündüzü karıştıran bebekler gibi gecw uyumuyorum gündüz uyuyorum 😴
Nergs199 Hicrandgndmr sol tarafa yatip bacaklarının arasına bir yastık alıp cenin pozisyonunda yatmayı denersen gerçekten çok rahat edersin ve .şişlik olmuyor .sırtüstü ve sağa yatmak onerilmiyor. Doktorum her gttgimde böle soluyor
Medinesoysal Anneyim6 ayyy hiç sorma o heyecan ☺️☺️ Canım sen kendin için hastane çantana ne ekledin?
Mrry Anneyim6 inşallah ya Ocak’ın ikinci haftası doğum yapacak gibi hissediyorum ama belki sadece hiss-i kablel vukudur😍